دکتر ارتوپد خوب در شیراز

در سال 1741 برای اولین بار، کتابی توسط پزشک فرانسوی به نام نیکلاس آندره روی کار آمد که در مورد مشکلات اسکلتی در کودکان بود. این پزشک کلمه ارتوپدیا را در کتاب خود نام برد که باعث شد تا به امروز مشکلات اسکلتی عضلانی با نام ارتوپدی شناخته شوند. پزشک ارتوپد نیز با هدف درمان مشکلات اسکلتی عضلانی بهترین خدمات را به مردم ارائه می کند. البته در میان پزشکان مختلف که در حوزه ارتوپدی فعالیت می کنند، تنها برخی از پزشکان وجود دارند که با در نظر گرفتن شرایط بیماری فرد، بهترین خدمات را برای تشخیص و درمان به او ارائه می کند. پس ما با دکتر متخصص، به شما کمک می کنیم که یک دکتر ارتوپد خوب در شیراز را انتخاب کنید.

دکتر محمد سعید مهاجری به عنوان یکی از بهترین پزشکان در حوزه ارتوپدی در شیراز شناخته می شود. تا به امروز دکتر مهاجری توانسته عمل های بسیار سخت را با موفقیت هر چه تمام تر، به اتمام برساند. مهارت های پزشکی و لطف خدا باعث شده تا دکتر مهاجری تا به امروز حداقل 20 هزار عمل جراحی موفق و در عین حال پیچیده را انجام دهد. در حال حاضر، آقای مهاجری به عنوان استاد ارتوپدی در بیمارستان های شیراز و بزرگ ترین مرکز تروما و شکستگی های ارتوپدی در حال فعالیت می باشد.

خدمات کلینیک تخصصی ارتوپدی دکتر محمد سعید مهاجری
  • متخصص ارتروسکوپی و جراح زانو و لگن
  • جراح و متخصص ارتوپدی
  • عضو فدراسیون بین المللی جراحان ارتوپدی AO
  • عضو انجمن جراحان ارتوپدی ایران
  • جراحی آسیب های ورزشی زانو و شانه
  • جراحی و تعویض مفصل زانو، لگن و شانه
  • تزریق پی آر پی(prp)، تزریق ژل

دلایل مراجعه به دکتر ارتوپد شیراز

هر زمانی که درد در مفاصل، ماهیچه ها و یا استخوان های خودتان تجربه کردید، می توانید به دکتر ارتوپد خوب در شیراز مراجعه کنید. مشکلات متنوعی می توانند باعث مراجعه شما به دکتر ارتوپد در شیراز شوند که ساده ترین آن ها درد است. ممکن است شما مشکل حرکتی در حین راه رفتن داشته باشید و یا حتی مفاصل شما متورم و سفت شده باشند. اگر ماهیچه ها، رباط ها و لیگامنت های شما آسیب دیده اند و درد می کنند، می توانید به دکتر ارتوپد در شیراز مراجعه کنید تا شرایط شما بررسی شود.

اگر دامنه حرکتی شما کاهش یافته است و نمی توانید مانند گذشته روی پاهای خودتان بایستید، باید حتما به دکتر ارتوپد خوب در شیراز مراجعه کنید. پزشکان ارتوپد می توانند به شما کمک کنند تا توانایی حرکت خودتان را بازیابی کنید.

آسیب های جدی نیز می توانند دلیلی برای مراجعه شما به پزشک متخصص ارتوپد شیراز باشند. ورزشکاران و بدنسازانی که به طور مداوم با حرکت های ورزشی سر و کار دارند، معمولا بیشتر در معرض بروز این آسیب های جدی هستند. این افراد عمدتا با مشکل پارگی رباط، پارگی تاندون ها، شکستگی استخوان ها، شکستگی مهره های ستون فقرات و … مواجه می شوند.

بنابراین، در صورتی که هر دردی را در بافت نرم و سخت خودتان یعنی استخوان ها، مفاصل و … تجربه می کنید، باید به پزشک متخصص ارتوپد در شیراز مراجعه کنید. در صورت داشتن شرایط و بیماری های زیر زیر حتما باید به صورت منظم به پزشک متخصص ارتوپد در شیراز مراجعه کنید.

• آرتروز
  • بورسیت
  • تومورهای غیر سرطانی و خوش خیم در بافت استخوانی و نرم
  • تومورهای سرطانی رشد کننده در استخوان
  • تضعیف شدن استخوان در اثر تومورهای سرطانی
  • درد مداوم و شدید در استخوان ها
  • تورم و درد در ناحیه مفاصل
  • محدود شدن حرکت

دکتر ارتوپد چه کاری برای شما انجام می‌دهد؟

وظایف دکتر ارتوپد خوب در شیراز شامل تشخیص، تجویز درمان و یا انجام اقدامات توانبخشی است. پزشکان می توانند به شما برای ایجاد برنامه های طولانی مدت جهت درمان و یا کنترل مشکلات استخوانی، مفصلی و بافت های نرم کمک کنند. تعویض مفصل زانو در شیراز، تعویض مفصل ران، کنترل بیماری آرتروز و … از جمله اقدامات درمانی توسط این پزشکان می باشند.

البته هدف اصلی دکتر متخصص ارتوپد در شیراز این است که مداخلات درمانی خود را با حداقل تهاجم انجام شود تا عوارض درمان کاهش پیدا کند. اما در صورت نیاز به انجام عمل جراحی، پزشکان آماده هستند تا اعمال جراحی را روی محدوده های زیر انجام دهند:

• مچ پا
  • زانو
  • مفصل ران
  • ستون فقرات
  • دست
  • گردن

دکتر ارتوپد خوب در شیراز چه مهارت هایی دارد

دکتر ارتوپد خوب در شیراز چه مهارت هایی دارد؟

دکتر ارتوپد خوب در شیراز باید بتواند تمامی مشکلات بافت های اسکلتی استخوانی را تشخیص و درمان کند. اگرچه درمان غیر جراحی مانند فیزیوتراپی، کاردرمانی و یا توانبخشی زیر نظر پزشکان ارتوپد در شیراز انجام می شوند؛ اما پزشک مستقیما این اقدامات درمانی را انجام نمی دهد.

اگر به دنبال پیدا کردن یک دکتر ارتوپد خوب در شیراز هستید، باید بدانید که پزشک ارتوپد می تواند تمامی مشکلات اسکلتی عضلانی مانند آرتروز، پارگی رباط صلیبی، پارگی رباط های مختلف دست و پا، پارگی استخوان ها و را درمان کند. بنابراین، مهارت های یک دکتر ارتوپد خوب در شیراز در موارد زیر خلاصه می شوند:

• درمان مشکلات و بیماری های ناشی از پوکی استخوان
  • کمک به بیمار برای کنترل شرایط روحی ایجاد شده در اثر ابتلا به بیماری
  • درمان بیماری های سرطانی خوش خیم و بد خی مربوط به حوزه اسکلتی عضلانی
  • انجام جراحی تعویض مفاصل ران و زانو برای برگرداندن بیمار به زندگی عادی
  • انجام عمل جراحی پارگی رباط صلیبی و مینیسک
  • کمک به درمان بیماری های مادرزادی اسکلتی عضلانی
  • دارای دانش کافی برای استفاده از روش آرتروسکوپی

هنگامی که برای اولین بار به یک دکتر متخصص ارتوپد در شیراز مراجعه کنید، سوابق پزشکی شما توسط دکتر ارتوپد خوب در شیراز بررسی می شود. سپس، بر اساس سوابق پزشکی و علائمی که دارید، ممکن است یک سری روش های تشخیصی برای انجام به شما پیشنهاد شوند. رایج ترین روش های تشخیص مشکلات ارتوپدی استفاده از روش تصویربرداری با اشعه ایکس و یا MRI می باشد. همچنین، ممکن است پزشک متخصص یک سری حرکات را روی زانوها، دست ها و یا هر جایی که دارای درد می باشد انجام دهد تا دامنه حرکتی و میزان درد را در شما بسنجد.

زمانی که بیماری و مشکل ارتوپدی شما تشخیص داده شد، پزشک ارتوپد خوب در شیراز می تواند از روش های درمانی مناسب کمک بگیرد. این روش های درمانی می توانند شامل موارد بسیار متنوعی باشند که بستگی به شرایط شما و شدت بیماری تان دارد.

فیزیوتراپی، دارو درمانی، گچ گیری و یا انجام عمل جراحی از جمله اقدامات درمانی است که توسط پزشک متخصص به بیماران توصیه می شود. حتی ممکن است پزشک به شما توصیه کند که به صورت منظم ورزش کنید تا بتوانید بیماری خودتان را کنترل نمایید.

• دکتر محمد سعید مهاجری
    متخصص ارتوپدی، جراح استخوان، مفاصل و شکستگی ها، جراح تعویض مفصل و آسیب های ورزشی
    آدرس: شیراز، خیابان زند، حدفاصل 20 متری و صورتگر، ساختمان پزشکان، طبقه 5
  • دکتر بهداد اسکندری ثانی
    متخصص ارتوپدی
    آدرس: شیراز، خیابان معدل، نرسیده به فلسطین، جنب رادیولوژی تابا ساختمان نهال
  • دکتر محمد جعفر تمدن
    متخصص ارتوپدی
    آدرس: شیراز- خیابان زند، نبش 20 متریسینما سعدی، مجتمع پزشکی شیراز، طبقه 4

(10) دیدگاه

1. علیرضا

سلام
    آیا می‌توانید درباره روش‌های درمانی برای درد کمر صحبت کنید؟ آیا به عنوان متخصص ارتوپد می‌توانید کمک کنید؟

31 تیر 1402

سلام، بله، به عنوان متخصص ارتوپد با تخصص در امور ستون فقرات و مشکلات مربوط به کمر، من می‌توانم درباره روش‌های درمانی برای درد کمر شما صحبت کنم واز جمله روش‌های درمانی که ممکن است پیشنهاد دهم، درمان دارویی ،فیزیوتراپی، تزریقات موضعی، و در موارد شدیدتر، جراحی میباشد.

2. ارمین
    31 تیر 1402

آیا می‌توانید درباره علائم و درمان آرتروز مفاصل صحبت کنید؟

31 تیر 1402

سلام، آرتروز یک بیماری التهابی مزمن است که مفاصل را تحت تأثیر قرار می‌دهد و می‌تواند منجر به درد، سفتی و محدودیت حرکت شود. درمان ارتروز شامل تغییرات در سبک زندگی، فیزیوتراپی، داروها و درموارد شدیدتر، جراحی می‌شود.

3. علیرضا صفایی
    2 مرداد 1402

سلام آیا برای درمان مشکلات ارتوپدی نیاز به عمل جراحی است؟

2 مرداد 1402

سلام، در برخی موارد، درمان مشکلات ارتوپدی نیاز به عمل جراحی دارد. اما در بسیاری از موارد، درمان‌های غیرجراحی مانند پی آر پی ،فیزیوتراپی، تزریقات مفصلی و داروها موثر هستند. متخصص ارتوپد شما پس از ارزیابی و تشخیص، بهترین روش درمانی را برای شما تعیین خواهد کرد.

4. شیما
    2 مرداد 1402

سلام آقای دکتر، آیا برای مشاوره در مورد مشکلات ارتوپدی می‌توانم با شما آنلاین صحبت کنم؟

5 مرداد 1402

سلام بله، در حال حاضر امکان مشاوره آنلاین در سایت فراهم شده است ه. شما می‌توانید ابتدا درخواست مشاوره انلاین ثبت کنید و سپس از طریق ویدئوکنفرانس یا پلتفرم‌های تلفن همراه سئوالات خود را مطرح کنید.

5. عمیدیان
    6 مرداد 1402

سلام اقای دکتر ، من یک سئوال کلی داشتم، چه علائمی برای نیاز به مراجعه به متخصص ارتوپد وجود دارد؟

6 مرداد 1402

سلام،
      اگر شما با هر گونه درد در اندام ومفاصل، ورم، محدودیت در حرکت یا صدمات ورزشی مواجه هستید، توصیه می‌شود که به یک متخصص ارتوپد خوب مراجعه کنید.
      متخصص ارتوپد باتجره می‌توانند تشخیص دقیقی را برای شما قرار دهند و درمان مناسب را توصیه کنند.